About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Thursday 25 August 2011

ap lah y berlaku pada aku nie,asyik fkirkan die
sampai bgun tdo pn trus tepow die
aku pn keliru dengan perasaan aku
walaupun aku ad owg lain y syang aku
tapi aku msih perlukan die
knpe??????
kejam ke aku nie????
hry nie y thu aku buat adalah
kepala atas batal
dan slimut 2 je aku thu buat sekarang
fikiran asyik terganggu
macam2 ad dlm hty nie
sepnjang hari hty aku sedih jeee
aku pun x thu knpe
ap y harus aku buat untuk aku btul2 lupakan die dh
tapi die x bg aku lupakn die
die ckap die x blh lupakan aku
(adakan die main2 je dgn kte2 2)
klau owg xdop kt umah nie aku akn menagis sepuas-puasnya
makn pun tak nk hry nie asyik xde mood je
uhhh msalah2
mff kn aku kpda seseorg y akn trluka dgn persaan aku nie

No comments: