About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Monday 15 August 2011

DIA AZRIL

Aku punyai kawan yang bernama azril
dia dahulunya study sama dengan aku kat PTSB
tapi sekarang sudah pulang ke tanah tumpah darahnya(nada negaraku)
walaupun hanya 1 sem kami sempat menjadi kawan 
ianya amat bermakna pada diri aku
die adala BFF ak
best friend forewer(bagi kawan lelaki)
aku suka berkawan dengan nya die seorang jujur
aku berharap die berkawan dengan aku dengan iklas
bukan hanya simpati terhadap perasaan aku(faham2 aje lah)
dulu kami kurang bermesej ke atau telefon
tapi alhamdullh sekarang talian persahatan semakin akrab
die seorang anak yang taat pada ma die
walaupun kadang2 die buat aku kecewa aku tetap sayang akan die sebagai sahabat 
seperti mana die mahu dalam sebuah persahabatan
aku amat menghargainya
aku harap kami berkawan sampai bila2
die juga seorang yang take care terhadap kawan die

 ini lah muhammad azril bin nazri

No comments: