About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Friday 19 August 2011

Die tak punya masa nak tengok apa aku buat untuknya
macam sia-sia je.....tapi tak apa aku sabar menunggu
walaupun apa yang terjadi
die adalah kawan bukan lebih pada itu aku akan cuba pegang kata itu
ini semua untuk dirinya
cinta bukan dipaksa die hadir dengan kerelaan hati
apa maksud die dah mula ambil tahu
adakah hanya nak sedapkan hati aku
aku tahu die seboleh-boleh nya nak jaga hati aku 
tapi aku selalu sedih kerana menyanyi die
apa yang aku harus lakukan
die cakap lupakan semua itu
die cakap kalau die boleh aku pun boleh
tapi aku tak mampu lakukan semua itu
walaupun aku sedaya upaya usaha lupakan die dari hidup aku
mungkin ini adalah pengalaman yang sangat perit untuk aku jalani
kerana aku jalani nya bukan hanya 1 hari tapi aku tak tahu sampai bila......

No comments: