About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Sunday 21 August 2011

SESI MENCARI KASUT RAYA


Semalam sesi mencari kasut raya 
amboi sakan aku tahun nie nak raya
ap2 pun raya tetap raya tau
 lokasi pertama mencari kasut adalah dekat gaint




     lokasi pertama aku cari kasut 

      ika: wa ko nk blanja aku kan?aku nk yang ini lah y
harga rm80 jee
 azwa:ambik lah 6ti letak kat kaunter aku byr


      x jumpa lagi kasut kami pergi ke tesco pulak 
         kat sini pulak kedai semua dah nak tutup
             yang owg dah nk tutup sempat lagi tanya nk bli ksut bleh???
              nasib baik owg 2 ckap bleh ap lah pilih lah kasut dalam gelap ckit

 ini lah hasilnya yang aku cari
walaupun xcantik tapi ok lahhh

selepas itu nak balik tiba2 rasa nk makan kfc pulak
turun lah kat bwah tesco sekali pergi alamak kfc dh tutup
pas2 cari kat pekan pulak emmmm tutup jugak
di sebabkan smua mengidam nak mkn kfc patah balik kat gaint
harap2 bukalah
tapi harapan kami terkubur apabila mendapti
idaman kami sekali lagi tutup
last sekali beli beger kat tepi jalan je...
nasib lahhhh badan
balik umah pulak kalut2 ciap kan tugasan y nk kne hantar esok
sampai disebabkn kmi mengantuk lcture kami persalah kan
baikkn kami
hehehehheheheheh










                                                                      

No comments: