About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Thursday 25 August 2011

Hari ni nk crita pasal semalam punya hal
semlam aku dengan bdk kls buka puasa sme2
tetapi x smua lah yang join hanya sesetengah sahaja
yg pelik antara salah seowg antara kami xpernah join kami
tapi kali die join ciap blanja kami lagi....
ap2 pun thanks buat smua y belanja
aku sangat gembira dengan kelagat setiap owg antara kami
6ti aku akn tunjukkan gambar gelagat kami
yang paling kuat makan otai kami dengan danny
bab makan bg kat dieowg lah
selain budak klas kmi ada jugak budak klas lain join kami iaitu,mimi,kuzi n amin
mimi 2 pulak makwe ketua kmi,kuzi pulak pakwe kawan aku ida sharip
yg amin pulak aku x knl,tapi oklah...
    nie muka nk tunggu berbuka

 nie otai dengan danny
6pak x kesungguhan mereka makan
dalam mereka belajar pun mcm 2 lah

 ini ikin dengan azwa
uhhh makan punya psal dah x pandang kat kau tangah ambik gambr
biasa mreka lah yang bria nk bergmbr


yang nie pulak nasib baik pinggan 2 keras kalau tak dengan pinggan 2 die telan
danny ckap die mkn ad filter


 naem selalu ove klau owg nk ambik gambr die
hahahah biasalah 2 naem
we my good friend



 nie semasa nk blik dah kne byr dlu
yng daud tunjuk 2 adalah kupon kmi buat hahahha


tengok smua dah segar2 bila kenakan dengan TOMYAM CAMPUR,IKAN SIAKAP SWEET SOUR,IKAN SIAKAP STEAM,IKAN KEMBUNG STEAM...HUHUHUHU
kenyang sangat2
terima kasih pada y berlanja 2
smoga allah murahkan rezeki ko owg
perut dah kenyang blh lah blik
K...BYEEEEE

No comments: