About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Wednesday 24 August 2011

Semalam aku buka FB tiba2 aku trlihat FB die
aku buka dan bce yang ap ad kat s2
punya lme aku buka kat wall die tapi ak langsung x perasn tentang pic profl die
pas2 aku perhati smula bru lah aku perasan yang dalam gambr 2 die pkai bju yg aku kasi kat die
dah lme ak nk tngok selepas sem 1 hari terakhir die kat PTSB
aku suka sangat(ngade2 pulak aku nie)
Kenapa aku sering crita kan tentang die dalam blog nie???
aku pun kadang2 menyampah dengan perasaan aku
aku mcm menyeksa dri sndri
oklah aku nk tinggalkan crita tentang die
ak nk critakan pulak tentang study kat MCD ramai2
otai kami y sush nk kuar rumah pun datang jugak study sme2
kat mcd 2 ramai dengan budak kelas kmi je
tapi syok 

itulah otai kami mse nie die luangkan mse skjap dgn main game
die terlalu teruja dengan game

nie daud die nie perasan yang die nie seowg y cute
(cute ke?)
pandai2 lah nilaikan nya heheehehe
(grau je daud)

No comments: