About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Monday 5 September 2011

BERAYA BERSAMA KAWAN2

Ini semasa beraya umah kawan2
selama 2 hari duk layan tetamu je
akhirnya aku kuar jugak berjalan2
itu pun nsib baik kawan aku ida ada moto nk p berya
klau x duk umah je lah aku
rase terubat rindu pada kawan2 lame
semasa berjumpa adalah cerita yang dikeluarkan masing2
nak2 crita semasa sekolah dlu
walaupun semasa form4 masing2 p belajar kat laen
tapi kami msih teguh bersahabat
walaupun salah seorg shabat kami dah kawin
bila pulak kami nj kawin nie heheheheh(gatal lah pulak)
apa2 pun kami doakan AMIRAH ABDUL RAHMAN bhagia
cepat2 lah dapat baby hehehehhehe

ini aku dengan farhida zakaria
semasa pergi umah terbuka owg yang aku x knl hhheheee
ehhhh cute nye ida buat mcm 2.......

ini noramira
selamat hari raya kawan2
peace
ika:mira satu tangan dah lah peace 2
mira:xnak2 nak dua2 tgan jgk

ini trah nma samaran die (BUDU)hahhahahha
jgn marahhhh
trah:lme dah aku mengharap owg tngkap gambar aku hheheheheh

ini semasa beraya umah ainun shahida
senyum smua.....nak bergambar nie
sweet memory

disini aku nak ucapkan selamat hari raya maaf zhir dan batin
semoga persahabatan kita akan sampai bila2
aku selalu menyanyangi mu sahabat
maaf kan smua salah jika aku pernah melukai hati kamu semua
ap2 pun jangan lupa bank in kat duit raya kat aku tau
aku tak kisah nak bagi brapa 100 ckuplah hahhahahah

No comments: