About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Monday 5 September 2011

tersimpul2 die duduk hahahhahah
selamat hari raya kawan ku
harap2 cepat2 lah datang kat sini yep
beraya kat sini pulak
trima ksih semua kebaikkan yang telah kau buat kat aku
tapi aku mengharap aku akn dapat benci kan die
tapi x baik benci2 nie....aku sayang adlah lagi hehehheh(jangan marah)
sampai bila aku akn crita tentang die
bila die akn jauh dari hati aku
die kawan yang terbaik tau
kalau ko owg nk kwan pun blh...hehehhehe
selain die aku pernah ad kawan baik lelaki
semasa kat sekolah dulu
tapi sekarang x thu kemna dah
pada satu malam aku mimpi die....aku rindu kat die
aku harap die akn hubungi aku suatu hari 6ti
bagi aku sahabat x pernah hilang walaupun die xde dapan mata aku
aku mencari AMIRUL AIMAN ABDUL AZIZ 
dulu die lah yang selalu bersama aku
bila aku ad masalah die datang pada aku
aku masih ingat aku pernah bagi die sebiji epal
epal 2 warna sangat merah..die berkata pada aku
(ika aku xnak makan epal nie tapi aku nk simpan banda ini dalam hati)
kenangan itu selalu bermain diminda aku bila aku teringat kat die
sampai owg anggap kami couple padahal kami hanya kawan
aku terlalu merindui die
seperti mana jugak aku sedang merindukan owang dalam gambar 2.
cuma beza nya kau rindu mirul hanya sebagai kawan
tapi aku rindu die sebagaiiiii...............

No comments: