About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Monday 26 September 2011

kepastian

DIA dan AKU dahulu nya hanyalah seorang kawan,
DIA sangat baik orang nya,
persahabatan aku akhirnya terjalinnya sebuah hubungan
pada mula die melamar aku sebagai pasangan die
aku semacam tak percaya...
hari kedua aku perlukan kepastian die
aku tak nak aku dimainkan lagi
aku pun harap die iklas dengan aku
walaupun pada masa itu aku tersempit dengan masalah
banyak kali aku tanyakan die adakah benar semua nya
aku menyuruh die buat sesuatu sebagai tanda betul2 die
serius dengan aku
akhirnya die lakukan juga 
tapi sampai sekarang hati aku kadang2 tergugat
dan selalu tertanya2 adakah die benar2 iklas dengan aku
emmmm aku pun tak tahu nak wat apa
hanya aku menanti je apa yang akan berlaku nanti




No comments: