About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Sunday 2 October 2011

dalam kelas

puan syima masuk...die berkata ok ambik soalan ini buat ye...
soalan?????aduh dah lah nota tak de macam mana nie
kami semua blerrr...ad satu kumpulan 2 dapt lah jwb ckit2
tapi ada jgk yang tak jwb trus kumpln kmi plak tengah2
hahahha
dripa 40 soalan hanya kami buat 5 antra 6 soaln macm 2 lah
selepas itu lect keluar
di sebabkan tak pandai buat aku ambil 1 kertas
aku mulalah melakar perkataan hahhaha
aku punya tulis punya tulis akhirnya terhasil jugak
walaupun tak seberapa tapi ok lahhhhh
lepas 2 bru lah mengelabah buat soalan y diberi tadi
kami ambik keputusn setiap seowg buat stu soalan
dapt kat kawan aku ikin dgn azwa bace jgk soalan
dan berfkir jgk,tapi bila dapat kat aku terus tanda wah hebat nye tp aku bece cuma tak berfkir....
tapi dapat kat ida lagi lah x bce trus tanda hahahhahah
bgus nye kerja kami kan


dan ini lah hasil yang dapat aku ciapkan
doakan yang kawan aku 2 yang "coming soon" 2 cepat2lah
ada pakwe smula hahhahah


                                                                         
 ini adalah model iklan kami
 pada sesiapa mahu menempah model ini 
 hubungi saya hahhah

No comments: