About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Sunday 18 September 2011

sunyi

entah kenapa perasaan aku tiba-tiba menjadi sedih....aku tak tahu lagi macam mana aku nak buangkan perasaan ini lagi perasaan ini asyik membuat aku menangis...semalam apabila aku terkenangkan die akan pulang hari nie aku menangis,aku terlalu rindukan die..klau blah semalam aku nak luangkan masa dengan die je...walaupun aku tahu aku hanyalah kawan bagi nya...aku tak kisah semua itu..aku pun angap die sebagai kawan baik aku...aku sedih bila kawan aku akan tinggal kan aku lagi...tapi aku bersyukur kerana allah memneri kesempatan untuk aku berjumpa dengan nya....pada masa itu aku hanya mahu menatap wajah nye tapi aku tak mampu sebab aku segan dengan die...pagi tadi aku ingat nak pergi hantar die kat stesen bas tapi aku tak mampu sebab aku takut apa pula yang die katakan....die adalah lelaki yang paling baik yang pernah aku jumpa....semasa aku berjumpa dengan die semalam aku lihat owg sekeliling aku mereka berpasangan,pasangan mereka semua cantik, aku melihat die,die kacak owg nya mana lah setanding dengan aku..die berhak memilih perempuan yang sangat cantik yang sama padan dengan nya baru lah aku tahu kenapa die x boleh terima aku,die pernah bagi tahu aku die tak kisah dengan semua itu tetapi owg itu dapat mengmbirakan nya,walaupun die cakap yang aku nie mengmbirakn haty nya tetapi aku mesti tidak layak lagi untuk nya..aku rasa sejak berlaku macam nie pada diri aku..aku semakin abaikan pelajaran..aku tidak kuat,aku yal mampu hadapi semua ini...dimana kah pegangan aku selama ini?????sampai aku boleh jadi macam nie sekali....dulu aku berusaha demi mahu setanding dengan lelaki yang hebat tapi aku sekarang lemah dengan lelaki...ya Allah petunjukkan lah aku jalan yang benar hapuskan kan perasaan aku nie...aku mahu kejar cita2 dalam masa yang sama aku mahu mencari cinta sejati...cinta sejati yang boleh terima aku dengan seadanya.....tapi kenapa lelaki bernama azril tidak mampu aku lupakan....die adalah kawan yang baik jangan lah dengan perasaan ini aku akan merosakan semua nya.........berikan lah aku kekuatan....dulu semasa tiada persaan cinta aku boleh lakukan semua nya tapi sekarang bila cinta datang dan hadir dalam jiwa aku menjadi lemah....siapakan yang mampu kembalikan aku yang masa dulu......bila die dah pergi pada hari ini aku rasakan lemah seperti pertama kali die pergi...pada masa itu tiap ketika aku hanye menagis.....memangil nama nya sahaja pada malam ini juga aku menjadi macam ini juga...kawan2 aku pernah berkata pilih lah pasangan yang menyanyi kita...itu lebih bahagia.......peristiwa semalam bagai mimpi indah bagi aku

No comments: