About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Saturday 17 September 2011

JUMPA KAWAN LAMA



hari nie aku rasa sangat happy sebab aku dapat berjumpa dengan kawan aku....walaupun hanya beberapa jam sahaja aku rasa amat bersyukur dapat berjumpa dengan die akhir nya.....kami smua pergi tengok wayang dan makan je...die owg nak main bowling full plak tempatnya....akhir nya kami pergi makan buat kedua kalinya
di KFC,aku semacam tidak percaya apabila die benar2 ada didepan mata aku pada masa itu...pada mulanya aku malu nak berjumpa dan berckap dgn nya tapi bila dah lame2 akhirnya ok jugak....die pun layan aku dengan baik sebagai kawan....




 nie aku dan azril
ini lah kawan aku yang aku jumpa
tapi sape y selalu follow blog aku nie msti knal dah dgn die nie


 Azril:amboi sampai mulut 2 blh simpul nak makan punya pasal hahahhah
Amir: ap cer amir tunjuk je bukak lah 
naim sungguh tekun dengan makan nya itu

 hahhaha belasah ayam sampai ke tulang

  pandang lah kat kamera jap nk ambik gmbar nie tahu lah dah lapar hahhahahah






naim x sopan langsung minum air...syuk selalu bergaya walaupun dimana jua hahhaha


apa yang sedih esok kawan aku nie dah nak blik...emmmm entah bilalah dapat jumpa lagi...
harap2 dapat lah jumpa lagi selepas ini...thanks i'm so happy today

1 comment:

na chokina said...

ensem azril...