About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Saturday 8 October 2011

bersyukur

aku bersyukur dapat ditemukan dengan azril,azril seorang yang memahami,die terlau take care pada diri aku,die lah sekarang tempat aku bercerita tentang masalah aku sekarang setelah insan yang aku sayangi kianati cinta aku.....semalam aku cakap (b sayang mintak maaf sayang tak mampu lagi nak buang amad dari hidup sayang tapi sayang cuba)die faham hanya die mampu berkata(sayang b faham yang penting b sayang sayang sangat2) terima kasih azril kerana faham keadaan sekarang....walaupun macam itu aku tak pernah sorok apa2 dari die aku cerita kan semua berlaku dalam facebook dengan blog aku kat die....seperti dikatakan die adalah seorang pendengar setia aku......semalam aku cakap cara die sama macam cara amad die berkata walaupun b macam cara amad doakan b tak buat kat sayang macam mana amad buat sayang......jika azril jodoh aku aku sangat bersyukur dan jika amad jodoh aku,aku tetap bersyukur....aku tahu mereka sayang kan aku, cuma aku hanya berserah pada ketentuan ilahi.......seperti selepas solat YA ALLAH JODOHKAN LAH AKU DENGAN ORANG YANG BERIMAN......azril adalah pakwe aku amad adalah kawan aku.........aku doakan kat amad semoga tercapai cita2 die...dan kemahuannya semalam die cakap die berharap die dapat cari orang macam aku suatu hari nanti....aminnnnn amad terima kasih semua nya,,,,,walaupun kau telah sakitkan hati aku aku x mampu membenci diri mu...aku tetap menganggap kamu adalah kawan terbaik aku......sekarang sudah terbalik,dulu azril lah kawan terbaik aku tapi sekarang amad kawan terbaik aku......amad pergi dari dungun die hanya nak lepaskan tekanan tapi die tetap hubungi aku...........

berdoalah semoga semua temui jalan yang terbaik



No comments: