About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Thursday 6 October 2011

ambik je lahhhhhh

kalau awak nak sangat kat die ambik lah,kenapa perlu salah kan saya,dah die 2 xnak terima awak kenapa nak salah kan saya????????untuk pengtahuan awak sekarang nie die yang cari saya....dan jenis saya bukan bermusuhan dengan bekas pakwe saya,saya tetap berkawannnnn.......KAWAN...SAHABAT....FRIEND that all....kenapa macam 2 sekali....kenapa asyik mengangap orang nie jahat jeee....fikir lah secara matang jangan main cakap jeee....saya dah ada AZRIL die pakwe saya k.......kalau awak nak die sudah tentu saya tak bagi....awak ambik lah die sebanyak mana pun saya dah tak kisah die bukan pakwe saya lagi....cuma satu je saya cakap kat die jangan sedih2 kalau ada jodoh sejauh mana pun suatu hari nanti kita akan bersama...2 pun kalau ada jodoh saya cakap.....jodoh pertemuaan semua ditangan tuhan so jangan lah ikutkan hati sangat..................buat lah ap yang terbaik....sekarang aku bukan milik ahmad tabli saya milik azril......walaupun berpuluh2 mesej die hantar saya semakin hary...semakin hary dah kurang membalas nya sebab saya fikirkan perasaan orang lain jugak...

(kenapa lah orang nie susah sangat nak faham dengan cara kita)

No comments: