About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Saturday 19 November 2011

KADANG-KADANG,JARANG-JARANG DAN SELALU

kenapa tajuk aku macam itu???
kadang-kadang aku rindu kat die
walaupun kami dah berpisah dan aku dah ada orang lain
tapi aku tetap rindu kenangan bersama die
bukan senang untuk terus lupakan die
aku perlukan masa dan aku perlu bantuan
sekarang bantuannya adalah kekasih hati aku sekaran
die selalu mesej
die kadang-kadang elok untuk berkawan
tapi kadang-kadang mulalah die nak aku balik
bukan aku tak nak pulang pada die tapi apa die buat sangat menyakitkan
die selalu cakap yang aku masih dihati die
tapi nak buat macam mana takdir dah jadi macam nie
bukan semua dari kesalahan aku
die yang buat aku tak boleh nak terima die lagi
kadang aku sedih dan aku tak pernah terfikir yang aku akn berpisah dengan die
jarang-jarang aku nak balas mesej die
sebab aku nak jaga hati kekasih aku
bukan aku tak nak terus tak berkawan dengan die
macam semalam kekasih aku cemburu sakan sebab tahu aku mesej dengan die
kekasih aku cakap dengan orang lain dia tak kisah tapi bila dengan exboy aku die mula cemburu
aku nak kawan jugak dengan die...lagi satu aku tak balas mesej die sebab aku sibuk dengan study
nak examlah katakan

        bear yang selalu aku peluk
       sampai bila aku harus simpan bear nie???


14.06.2009-19.09.2011

No comments: