About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Monday 21 November 2011

19.11.2011 dan 20.11.2011

19.11.2011
genap 2 bulan kami berpisah
rase semacam tak percaya yang aku akan berpisah dengan die
die layan je karenah aku selama ini
die menangis semasa aku mula mahu tinggalkan die
tapi aku tak sanggup terus dimain kan
cukup lah 6 bulan die curang pada aku
sampai sekarang die masih merayu pada aku
tapi aku tak mampu pulang kepangkuaan die
aku harap die dapat lupakan aku nanti
demi kebaikan die dan aku juga

20.11.2011
genap 2 bulan kami couple
aku bersyukur dapat seorang yang sentiasa memehami aku
die yang selalu ingatkan aku tarikh ini
sebenarnya aku tidak pernah lupa tarikh ini
aku sangat bahagia bersama dengan die
die terlalu baik buat aku
die sentiasa teman aku kalau aku tak boleh tidur
die selalu pujuk aku kalau aku ada masalah dengan stduy aku
aku harap kami terus kekal sampai bila-bila
terima kasih mohamad azril
u are my love
die selalu sebelum tidur ucapkan kata-kata ini pada aku
"sayang janji jangan tinggal kan b"
"b takkan tinggalkan sayang"
alangkah gembiranye bila die cakap macam itu
untuk pengetahuan die aku tak sanggup kehilangan die lagi
dalam hidup aku

No comments: