About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Tuesday 22 November 2011

LI??,kawan-kawan???kerja???rumah???

huhuhuhu tajuk aku banyak kan???
nanti aku duk kat umah selama 1sem
bersyukur sangat-sangat dapat tempat LI kat dungun
so duit tak lah banyak habis
hai macam mana lah perasaan bila dah LI 6ti
emm sekarang rasa takut pun ada almaklumlah selama ini tak pernah aku bekerja
tapi apa-apa pun aku harap aku dapat lakukan nya nanti
TNB dungun uhhh alhamdullah dapat tempat kat situ
aku berdoa suatu hari nanti aku dapat bekerja di TNB 
orang cakap best kerja kat TNB tapi aku nie perempuan boleh ke???
alahhhh sekarang kan perempuan dah setanding dengan lelaki
insyallah aku mesti dapat buat dengan keredhoaan NYA
nanti kena berdepan dengan orang yang lebih tua dengan kita
selama ini aku hanya berkawan dengan oarang yang sama baya dengan aku
yang paling penting tak ada lah sebarang masalah kat sana nanti
walaupun suka dapat duk kat umah tapi mesti rindu kat kawan-kawan
terutama rindu kat ikin,ida,azwa dan tak lupa jugak budak kelas aku yang sangat baik dengan aku
bila aku datang di sini baru aku tahu yang mana kawan yang mana lawan
macam naim,azman,bob,izzat,syuk dan ramai lagi mereka lah yang betul-betul boleh di jadikan kawan
terutama naim die banyak tolong aku bila aku dalam kesusahan
terima kasih naim...kalau die nak mintak tolong dari aku aku akn tolong die
tapi bila aku tak dapat tolong die aku rasa sangat bersalah
macam kata azril die orang sangat lah baik
banyak pulak aku duk bercerita kat sini kan???
heeheheh saje lepas kan bosan dan nak kongsi cerita
hehehheh
JANGAN MARAH RRRR huhuhuhu

                                  kenangan terindahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments: