About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Monday 21 November 2011

exam???? bola??????

huhuhuhu walaupun esok exam
tapi malam nie macam esok tak exam plak
ye lah seronok tengok bola
malaysia vs indon
hai time macam nie pulak ada bola nye
pas2 mulalah macam nak pecah rumah dengan sorakkan yang hangat daripada penyokong malaysia hehehhe
yang tak boleh tahan nye aku,ida dan ikin bersorak sampai terlompat-lompat
pada hal bola yang masuk itu adalah outste huhuhuhu
yang lain duk diam je sebab dah tahu peraturan nya
hahhaha nampak sangat kami nie tak tahu pasal bola hahahha
apa-apa pun cayok-cayok team malaysia
bila aku mendengar die orang bersorak aku yang duk atas ketar lutut-lutut
pastu mulalah berlari turun tangga nasib baik tak jatuh jeee
bola punya pasal
walaupun aku bukan peminat bola
bila team malaysia atau team terengganu beraksi kalau boleh aku hendak sangat-sangat tengok
tapi apa-apa pun bola bukan minat aku heheheh
harap-harap esok jangan lah jawap paper nanti tentang bola sudah
huhuhuhuhuhu

No comments: