About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Wednesday 7 September 2011

bersabar

Walau aku x mesej dengan die tapi malam nie aku rindu die,aku buka fb die....semalam die mesej aku m.mf kat aku apa y die buat malam itu...dan die tak nak persahabatan kami hanya sampai disini shaja..tapi aku tak mampu nak balas mesej nye...aku terlalu rindukan die walaupun mulut aku keras mengatakn aku tak kan ingatkan die lagi...tapi disebabkan aku skit smlm aku nk msj azman terslah msj kat die plak...knpe perlu tersalah hantar????aku dah xnak mesej die lagi...pagi tadi awal2 pagi die mesej aku die tanya aku demam lagi ke x???? perlu ke die tanya kat aku????hati aku lebih sakit ap yang die buat kat aku daripada aku sakit semalam...yang aku geram nya aku dah tahu macam mane perasaan die kat aku tapi die msih nk terangkan ingat aku angap die ap ke????aku hanya angap die kawan je...knpe die perlu perlekehkan aku sedemikian rupa.....aku pun tak faham sekarang
aku sedih tapi aku takan hubungi die lagi...biar die dengan hidup die...aku taknak tahu lagi tapi 2 bila aku menjadi ego...bila ego aku jatuh aku rasa sedih sangat teringatkan kenangan persahabatan dengan die...die memang baik...baik sangat2,,,,aku je yang jahat

No comments: