About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Tuesday 6 September 2011

PERNATIAN DAH BERAKHIR

Semalam tamat semua yang aku nantikan.....
penantian aku hanya sampai disini aku redho dengan semua berlaku
aku akan kuat kan diri untuk semua ini...
aku dah buang apa kenangan yang dapat ingatkan dia
aku buang semua itu tidak bermakna aku bencikan die
aku cuma mahu die hidup bahagia dan aku tak boleh teruskan mengharapkan die
aku tudak nafikan die memang lelaki yang baik,siapa yang dapat die memang brtuah
semoga die bahagia hidup dengan orang yang tersayang....
pengakuan die semalam mungkin membuat aku menangis untuk semalam atau untuk sekarang ini
tapi mungkin ada hikmah suatu hari nanti.......
dia dan aku hanyalah sebuah mimpi yang mengerikan bagi aku
aku x nafikan juga aku mula menyukai family die...
aku hanya mampu buang apa mengenainya hanya yang ada dalam telefon aku
dalam fb mungkin suatu hari nanti
aku hanya mahu melihat die bahagia...
harapan ingin berjumpa dengan die nanti pun hanya tinggal angan2
aku tak pernah angap die pakwe ke...kekasih hati ke...
tapi knpa die blh terangkan kat aku kami hanya kawan
aku tahu lah kami hanya kawan,kawan baik
tapi cara die bercakap macam aku angap die lebih dari kawan selama ini
jauhkan hati aku untuk nya ya ALLAH

No comments: