About Me

My photo
saya berumur 20.... anak jati terengganu tau bidang elektrik yang saya pilih

Followers

Wednesday 5 October 2011

siapa yep?????

MOHAMAD AZRIL BIN MOHAMED NAZRI seorang lelaki(lah memanglah seorang lelaki dah dapan name nya ada mohd hehehehe) die berasal dari pahang....die anak sulong daripada 5 oraang adik beradik...die nie ada kembar tau...kembar die nama AZRUL...kat umah die di panggil dengan gelaran along dan adik kembar die pulak abang...azril nie suka sangat main bola,die peminat fanatik pada pasukan MANU....tiap2 petang mesti die akan main bola die cakap kalau tak dapat main 1 hari rase macam x boleh nak duduk diam....walaupun letih macam mana pun die akan p main bola jugak...die nie sangat rapat dengan ma die...die selalu bercerita dekat ma die....anak mak lah katakan hehheheheh...die suka makan ayam masak merah...die suka minum air epal...die nie selalu nak jaga badan takut gemuk lah katakan....kalau gemuk cikit mulalah die nak daet....(mengalah kan perempuan heheheh)die nie gementar sikit orang nya...tapi bila aku rasa macam sedih atau tak de mood die akn cuba juga buat aku happy...die cakap die tak nak aku sedih disamping die.....die nie mudah dengar nasihat bila orang nasihat kan nya....dalam tak sedar aku pun dah couple dengan die rupa nya hehehheheh...die adalah pakwe aku huhuuhuhu......aku harap aku dengan die akan berkekalan...die seorang pendengar setia aku...die suka dengar cerita dari aku..tiap malam mula lah suruh aku ceritakan apa2 yang berlaku....die pun suka jugak ceritakan apa berlaku pada nya setiap hari kat aku....tapi kami berjauhan bila lah kami dapat berjumpa kembali huhuuhuhu.........insyallah jika ada jodoh jumpalah kami walaupun sejauh mana pun....die dulu budak satu kelas dengan aku....tapi die pindah.....ok lah sampai disini sahaja aku ceritakan pasal buah hati aku nie hehehehehheh doakan kami berkekalan hahahhahahah


No comments: